LEGÚJABB BLOGBEJEGYZÉSEINK

PPC Audit: Mennyi pénzt költesz feleslegesen vagy hagysz éppen az asztalon havonta? (Hirdetéskezelési audit)
Miért érzed úgy, hogy az online hirdetéseid falakba ütköznek? A válasz: nem látod pontosan, hogy mi történik a motorháztető alatt Képzeld el, hogy vállalkozásod egy autó. Havonta tankolsz bele marketingköltségvetést, de valahogy mindig kevesebb kilométert tesz meg, mint kellene. A

Miért bukik el sok cégnél a hirdetéskezelés már a kampányok indulása előtt?
Miért bukik el sok cégnél a hirdetéskezelés már a kampányok indulása előtt? „Dolgoztunk már együtt hirdetéskezelővel, de nem hozott semmit.” – Ismerős mondat? Valószínűleg igen, ha valaha is dolgoztál marketingügynökséggel, vagy egyéb hirdetéskezelési szakemberrel. A hirdetéskezelés sokak szemében még mindig

Mi az, amit még egy ügyes PPC (pay-per-click) szakember sem tud kompenzálni? Egy rossz landing page…
Először tisztázzuk az alapokat, mit jelent az, hogy PPC? A PPC az angol Pay-Per-Click rövidítése, ami magyarul annyit tesz: kattintásalapú hirdetés. Ez egy olyan online hirdetési modell, ahol csak akkor kell fizetned, ha valaki valóban rákattint a hirdetésedre. Tehát nem

Mi az a CAC, ROAS, LTV? – Avagy a hirdetéskezelés nyelve kezdőknek is
Mi az a CAC, ROAS, LTV? – Avagy a hirdetéskezelés nyelve kezdőknek is A hirdetéskezelés világába belépni sokszor olyan érzés, mintha egy másik nyelvet próbálnánk megérteni: CAC, ROAS, CTR, LTV, CPA, CPM… Mi ez a sok betűszó, és miért beszél

Zero-click világ: hirdetéskezelés kattintás nélkül
A digitális marketing hosszú évekig a kattintásra, az átkattintási arányra (CTR) és a konverziókra épült. A sikeres kampány egyértelmű mutatója az volt, hogy hányan jutottak el egy weboldalra, egy űrlapra (és annak kitöltésére) vagy egy webshopba (és ott vásároltak). Azonban

Social Media marketing – Miért nem elég csak néha posztolgatni akár Instára, akár Metára?
A social media ma már nem csupán egy csatorna a sok közül. Ez a tér lett az a hely, ahol márkák megszületnek, kapcsolatok épülnek, és vásárlási döntések születnek. Mégis, sok vállalkozás még mindig csak jelen van, de nem jelenik meg

A Social Media jelenlét fontos, de önmagában kevés a sikerhez
Az utóbbi évek egyik legnagyobb online marketing félreértése így hangzik: „Ha posztolunk a social mediában, akkor elértük már elértük a sikert, hiszen a célközönség tudomást szerez rólunk.” Ez a gondolat sok vállalkozást csapott már be. Az igazság sajnos az, hogy

A Hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói #2
#A hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói sorozatunk 2. része (blogcikke) Az online hirdetéskezelés világa tele van lehetőségekkel, de ahol sok a lehetőség, ott buktatóból is adatik. Számtalan cég tapasztalja meg, hogy online hirdetései nem hozzák azokat az eredményeket, amiket vártak, vagy pedig

A Hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói #1
#A hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói sorozatunk 1. része (blogcikke) Egy sikeres online kampány mögött (a legtöbbször) profi hirdetéskezelés (is) áll. A digitális hirdetések világa tele van lehetőségekkel, de ahol sok a lehetőség, ott buktatóból is adatik. Számtalan cég tapasztalja meg, hogy

Remarketing Hirdetések: Szedd le a legalacsonyabban csüngő gyümölcsöt
Képzeld el, hogy egy érdeklődő már járt a weboldaladon, megnézett néhány terméket, talán a kosárba is tett egyet vagy kettőt, de mégsem lett belőle vásárlás. Ismerős helyzet, ugye? A legtöbb látogató valóban nem vásárol első alkalommal, sőt általában 6-7 „érintésre”

Hirdetések más (AI) mesterséges intelligencia alapú chatbotokban és keresőmotorokban
Bár a ChatGPT-ben egyelőre nincsenek fizetett promóciók, más mesterséges intelligencia alapú chat- és keresőszolgáltatások némelyike már kínál lehetőséget hirdetésekre, vagy legalábbis kísérletezik velük. Az alábbiakban áttekintjük néhány ismert platform helyzetét: Perplexity AI: Az OpenAI egyik versenytársa, a Perplexity (AI-alapú válaszkereső), 2024

Van lehetőség fizetett hirdetéseket futtatni a ChatGPT felületén?
Hirdetési lehetőség az OpenAI egyik legjelentősebb platformján, a ChatGPT-n. Jelenleg nincs mód harmadik fél fizetett hirdetéseinek elhelyezésére az OpenAI által működtetett nyilvános AI-szolgáltatásokban, mint amilyen a ChatGPT. A ChatGPT üzleti modellje egyelőre az előfizetésekre (ChatGPT Plus) és az API-használatból származó

Hirdetéskezelés – Tényleg elég csak egyszer elindítani egy-két kampányt?
„Nekem nincs szükségem folyamatos hirdetéskezelésre, csak egyszer állítsátok be a kampányokat.” Volt egy időszak, amikor viszonylag sok ilyen és ehhez hasonló ajánlatkérésünk volt. Egyszeri hirdetési beállításokat szerettek volna kérni, de mi mondtuk, hogy ezt így nem fogjuk tudni elvállalni, több

A podcast hódító szerepe az online térben
A rohanó világunkban a hatékonyságé a főszerep, éppen emiatt ezt a cikket is el tudod fogyasztani 2 perc alatt. Kezdjük is: A MIÉRT? Biztos ismerős a helyzet: vezetés közben meghallgatod a kedvenc tartalomkészítőd podcastját. Vasalás közben megnézed a műsort, amiből

Hirdetéskezelés – A sikeres online jelenlét láthatatlan motorja
A digitális térben folytatott verseny egyre kiélezettebb. A weboldalak, webshopok, közösségi média oldalak és márkák nap mint nap azért küzdenek, hogy minél több figyelmet kapjanak, minél több látogatót vonzzanak, és ezekből a látogatásokból mérhető üzleti eredmény – vásárlás, ajánlatkérés, időpontfoglalás

Hirdetéskezelés: Felesleges luxus vagy szükséges marketingeszköz a növekedéshez?
A digitális világban a hirdetéskezelés már nem luxus, hanem szükségszerűség. Az online kampányok megfelelő beállításával és optimalizálásával nemcsak a kattintások számát növelheted, hanem valódi üzleti eredményeket is elérhetsz. De mégis hogyan? És egyáltalán, miért fontos a professzionális hirdetéskezelés? Ebben a

Google hirdetések vs. Facebook hirdetések – Melyik a jobb választás a te céged számára?
Az online hirdetések ökoszisztémájában leginkbább ez a két platform uralja a piacot továbbra is: a Google hirdetések és a Facebook hirdetések. Mindkettő rendkívül hatékony tud lenni, de mégis teljesen eltérő módon működnek. A kérdés nem az, hogy melyik a” jobb”,

Márkaépítés mesterfokon: Hogyan épített a Red Bull globális birodalmat?
Márkaépítés mesterfokon: Hogyan épített a Red Bull globális birodalmat? A márkaépítés egy vállalkozás hosszú távú sikerének alapja, de kevés példa mutatja be ezt olyan lenyűgözően, mint a Red Bull története. Egy osztrák vállalkozó, Dietrich Mateschitz és üzletpartnere, Chaleo Yoovidhya, nemcsak

TikTok tartalomgyártás: Hogyan érheted el a célközönségedet
A TikTok tartalomgyártás az elmúlt években az online marketing egyik legnagyobb lehetőségévé vált. A platform nemcsak a fiatalabb generációk kedvencévé nőtte ki magát, hanem a márkák számára is egyedülálló eszközzé vált, hogy szórakoztató, mégis hatékony módon kommunikáljanak célközönségükkel. Azonban a

Social media menedzsment: Hogyan építs erős márkajelenlétet a digitális térben?
A social media menedzsment a modern vállalkozások számára mára már elengedhetetlen eszközzé vált, amennyiben szeretnék növelni az online jelenlétüket és elérni célközönségüket. Azonban a közösségi média világa folyamatosan változik, és az organikus elérések drámai visszaesésével a social media menedzsment önmagában

Hirdetéskezelés – Így ne csináld: A leggyakoribb hibák, amelyeket el kell kerülnöd #2
A hirdetéskezelés az online marketing egyik legfontosabb területe, amely helyes alkalmazása esetén látványos eredményeket hoz. Azonban gyakran előfordul, hogy a vállalkozások rossz stratégiákkal, tévhitekkel vagy hibás megközelítésekkel próbálnak sikert elérni, ami nemcsak idő- és pénzveszteséghez vezet, hanem a célok elérését

Hirdetéskezelés – Így ne csináld: A leggyakoribb hibák, amelyeket el kell kerülnöd #1
A hirdetéskezelés az online marketing egyik legfontosabb területe, amely helyes alkalmazása esetén látványos eredményeket hoz. Azonban gyakran előfordul, hogy a vállalkozások rossz stratégiákkal, tévhitekkel vagy hibás megközelítésekkel próbálnak sikert elérni, ami nemcsak idő- és pénzveszteséghez vezet, hanem a célok elérését is

Mi az a Buyer Persona és miért fontos?
A sikeres marketing alapja a célközönségünk, potenciális vásárlóink ismerete és megértése. Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy egy vállalkozás pontosan megértse a célcsoportját, a buyer persona alapos kidolgozása. Általában egy cégnek több buyer personája is van. Ebben a cikkben részletesen

TikTok hirdetéskezelés – A te cégednek szüksége van rá?
Gondolkodtál már azon, hogy a céged videóival akár több százezer ember szeme láttára „táncra perdülhetsz” organikusan a TikTokon? Ha pedig megfűszerezed egy kis TikTok hirdetéskezeléssel, ez a szám jóval magasabb lesz! A közösségi média folyamatosan változó világában a TikTok olyan