LEGÚJABB BLOGBEJEGYZÉSEINK

hirdeteskezeles

Zero-click világ: hirdetéskezelés kattintás nélkül 

A digitális marketing hosszú évekig a kattintásra, az átkattintási arányra (CTR) és a konverziókra épült. A sikeres kampány egyértelmű mutatója az volt, hogy hányan jutottak el egy weboldalra, egy űrlapra (és annak kitöltésére) vagy egy webshopba (és ott vásároltak). Azonban

Read more »

A Hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói #2

#A hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói sorozatunk 2. része (blogcikke) Az online hirdetéskezelés világa tele van lehetőségekkel, de ahol sok a lehetőség, ott buktatóból is adatik. Számtalan cég tapasztalja meg, hogy online hirdetései nem hozzák azokat az eredményeket, amiket vártak, vagy pedig

Read more »
hirdetéskezelés

A Hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói #1

#A hirdetéskezelés leggyakoribb buktatói sorozatunk 1. része (blogcikke) Egy sikeres online kampány mögött (a legtöbbször) profi hirdetéskezelés (is) áll. A digitális hirdetések világa tele van lehetőségekkel, de ahol sok a lehetőség, ott buktatóból is adatik. Számtalan cég tapasztalja meg, hogy

Read more »
mesterséges intelligencia

Hirdetések más (AI) mesterséges intelligencia alapú chatbotokban és keresőmotorokban

Bár a ChatGPT-ben egyelőre nincsenek fizetett promóciók, más mesterséges intelligencia alapú chat- és keresőszolgáltatások némelyike már kínál lehetőséget hirdetésekre, vagy legalábbis kísérletezik velük. Az alábbiakban áttekintjük néhány ismert platform helyzetét: Perplexity AI: Az OpenAI egyik versenytársa, a Perplexity (AI-alapú válaszkereső), 2024

Read more »
Chatgpt

Van lehetőség fizetett hirdetéseket futtatni a ChatGPT felületén? 

Hirdetési lehetőség az OpenAI egyik legjelentősebb platformján, a ChatGPT-n.  Jelenleg nincs mód harmadik fél fizetett hirdetéseinek elhelyezésére az OpenAI által működtetett nyilvános AI-szolgáltatásokban, mint amilyen a ChatGPT.  A ChatGPT üzleti modellje egyelőre az előfizetésekre (ChatGPT Plus) és az API-használatból származó

Read more »

A podcast hódító szerepe az online térben

A rohanó világunkban a hatékonyságé a főszerep, éppen emiatt ezt a cikket is el tudod fogyasztani 2 perc alatt.  Kezdjük is: A MIÉRT? Biztos ismerős a helyzet: vezetés közben meghallgatod a kedvenc tartalomkészítőd podcastját. Vasalás közben megnézed a műsort, amiből

Read more »

Hirdetéskezelés – A sikeres online jelenlét láthatatlan motorja

A digitális térben folytatott verseny egyre kiélezettebb. A weboldalak, webshopok, közösségi média oldalak és márkák nap mint nap azért küzdenek, hogy minél több figyelmet kapjanak, minél több látogatót vonzzanak, és ezekből a látogatásokból mérhető üzleti eredmény – vásárlás, ajánlatkérés, időpontfoglalás

Read more »
tiktok tartalomgyartas

TikTok tartalomgyártás: Hogyan érheted el a célközönségedet

A TikTok tartalomgyártás az elmúlt években az online marketing egyik legnagyobb lehetőségévé vált. A platform nemcsak a fiatalabb generációk kedvencévé nőtte ki magát, hanem a márkák számára is egyedülálló eszközzé vált, hogy szórakoztató, mégis hatékony módon kommunikáljanak célközönségükkel. Azonban a

Read more »

Mi az a Buyer Persona és miért fontos?

A sikeres marketing alapja a célközönségünk, potenciális vásárlóink ismerete és megértése. Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy egy vállalkozás pontosan megértse a célcsoportját, a buyer persona alapos kidolgozása. Általában egy cégnek több buyer personája is van. Ebben a cikkben részletesen

Read more »