Futószalagon végzett munka helyett
Stratégiailag kidolgozott online marketing folyamatok, közös brainstorming, lelkiismeretes munka és adatalapú elemzés.
A közös partnerség transzparenciával kezdődik.
Miben tudunk neked segíteni?
Hirdetéskezelés
Meta (Facebook, Instagram), Google, TikTok, Reddit, Tripadvisor, LinkedIn Ads.
SEO (Keresőoptimalizálás)
Ha a Google találati listájának élére törnél, szükséged lesz SEO-ra. Az AI kompatibilis blogolás & minőségi linképítés elengedhetetlenek.
Social Media Management
Facebook, Instagram, LinkedIn és Reddit oldalak / profilok kezelése.
Marketingstratégia
Mindennek az alapja egy jó stratégia. Ha nem tudod hova tartasz, honnan tudod, hogy jó úton jársz és a céljaid felé haladsz?
Hirdetéskezelés
Meta (Facebook, Instagram), Google, TikTok, Reddit, Tripadvisor, LinkedIn Ads.
SEO (Keresőoptimalizálás)
Ha a Google találati listájának élére törnél, szükséged lesz SEO-ra. Az AI kompatibilis blogolás & minőségi linképítés elengedhetetlenek.
Social Media Management
Facebook, Instagram, LinkedIn és Reddit oldalak / profilok kezelése.
Marketingstratégia
Mindennek az alapja egy jó stratégia. Ha nem tudod hova tartasz, honnan tudod, hogy jó úton jársz és a céljaid felé haladsz?

Hirdetéskezelés
Meta (Facebook, Instagram), Google, TikTok, Reddit, Tripadvisor, LinkedIn Ads.

SEO (Keresőoptimalizálás)
Ha a Google találati listájának élére törnél, szükséged lesz SEO-ra. Az AI kompatibilis blogolás & minőségi linképítés elengedhetetlenek.

Social Media Management
Facebook, Instagram, LinkedIn és Reddit oldalak / profilok kezelése.

Marketingstratégia
Mindennek az alapja egy jó stratégia. Ha nem tudod hova tartasz, honnan tudod, hogy jó úton jársz és a céljaid felé haladsz?
Hatékony munkaerő toborzás esettanulmány
Hatékony munkaerő toborzás esettanulmány Meta hirdetésekkel a logisztikai szektorban. Hogyan generáltunk 78.896 Ft hirdetési költésből 601 db állásjelentkezőt karrieroldal nélkül?
Google Ads esettanulmány
Google Ads hirdetéskezelés esettanulmány – Egy B2B Webshop ROAS fejlődése 1,16-ról 47,8-ra, mindössze 6 hónap alatt
Keresőoptimalizálás esettanulmány
Hogyan került egyik ügyfelünk fél év alatt a 82.helyről a Google kereső első oldalára, a 6-9. helyre?
Lead generálás esettanulmány
Hogyan építettünk költséghatékony ügyfélszerző rendszert és hoztunk 183 db leadet 453,978 Ft-ból? Már több, mint 5.000.000 Ft bevétellel.
Az online káoszban is van iránytű.
Ígérgetés helyett kézzelfogható eredmények - velünk.
Nem a leghangosabb a nyerő, hanem akinek célba ér az üzenete ott, ahol szeretné. A hirdetéskezeléstől kezdve a közösségi média menedzsmentig minden egyes lépésünket stratégiai gondolkodás vezérli. Nem gyártjuk tucatszámra a sablonkampányokat. Hanem személyre szabjuk a növekedéshez vezető utat, amit számokkal is igazolunk.
Miért válassz minket?
A célunk egyszerű: olyan szolgáltatást nyújtani, amire még mi is boldogan előkapnánk a bankkártyánkat – mert csak azt adjuk, amit magunknak is jó szívvel adnánk.
Korlátozott projektvállalás a minőségért
Nem vállalunk el mindent – csak annyi projektet viszünk, amennyiben 100%-osan részt tudunk venni, és csak olyat, amellyel valóban azonosulni tudunk. Így biztosítjuk, hogy minden ügyfél valódi figyelmet és értéket kap.
Őszinte kommunikáció & Reális elvárások
Nem hitegetünk, nem mismásolunk. Hiszünk abban, hogy az őszinteség a hosszú távú együttműködés alapja – még akkor is, ha néha nem ez a legkényelmesebb út. Nem ígérünk irreális eredményeket – helyette átlátható célokat és mérhető sikereket határozunk meg. Őszintén elmondjuk, mi az, ami megvalósítható, és mi az, ami nem. Így közösen tudunk olyan stratégiát építeni, amely nemcsak működik, hanem hosszú távon is fenntartható.
Akár 48 órán belüli onboarding
Nálunk nem kell heteket várnod: az ügyfélkéréseket általában 3 munkanapon belül teljesítjük, mert tudjuk, hogy az idő pénz. Az esetek 95%-ában (munkanapokon) már 48 órán belül elindítjuk az együttműködés konkrét lépéseit az ajánlat elfogadása után, és 3 évvel később is ugyanúgy fogunk priorizálni, mint ha újonnan lennél az ügyfelünk. Mindezt úgy, hogy a tempó mellett a részletek felett sem siklunk el, hiszen a precizitás nálunk alapérték.
Mit mondanak ügyfeleink?
KIVÁLÓ 46 vélemény alapján Dávid Bertalan2025-11-06 Régóta keresünk olyan csapatot, aki tud segíteni a saját hirdetéseink kezelésében, fejlesztésében, de eddig senki nem csinálta jobban nálunk (mondjuk erre büszke voltam :D). Eddig! VÉGRE! Még csak most kezdtünk el dolgozni, de már óriási eredményeket értünk el Rékáék segítségével. Húúú mi lesz itt később? =) Köszönöm! Adrienn2025-11-03 Segítőkész,szuper csapat! 🥰 Vivien Simonics2025-10-25 Tényleg azt adják, amit ígérnek, proaktív a hozzáállásuk, és tudtunk egyről a kettőre lépni. Ajánlom őket mindenkinek, aki lelkiismeretes marketingcsapatot keres. Andrea G2025-09-22 Korrekt, őszinte csapat, végre nem ígérgetés van, és aztán betartatlan ígéretek, hanem folyamatosan közösen alakítjuk a hirdetések irányvonalát. Segítenek az értékajánlat kidolgozásában is. Jó szívvel ajánlom őket! László Földi2025-09-02 Köszönök mindent.🙏 Linda Fekete2025-06-14 Szívből ajánlom a Frozen Mango Marketing Ügynökséget, mert itt a professzionális szakértelem párosul az ügyfélre való figyelemmel, kreativitással és a kedvességgel. Aki profi csapatot keres, akkor csak a Frozen Mango! Berta Lydia G.2025-05-19 Profi csapat, hamar megoldást kaptam a vállalkozásom marketing problémájára! Csak ajánlani tudom!






Két dolog, ami miatt az emberek általában szkeptikusak az ügynökségekkel szemben
1. Amikor csak ígérgetnek, de végül nem történik semmi.
2. Amikor nem tudják, mi történik a pénzükkel, csak azt látják, hogy rohamosan fogy.
Nálunk egyik sincs. Miért?
Mert minden vállalkozás más – a Tiéd is. Ezért mielőtt bármibe belevágnánk, leülünk, és meghallgatunk. Mi a célod? Kik az ideális ügyfeleid? Mi az, ami eddig nem működött, és miért? Mi az, amiről álmodsz? Mivel lennél elégedett, és ahhoz milyen erőforrások állnak rendelkezésedre? Ezek arányban vannak egymással?
(És itt álljunk meg: Tisztelet azoknak a szakembereknek és ügynökségeknek, akik etikusan, lelkiismeretesen dolgoznak)
Lássuk be – ahogy sok más területen, az online marketingben is akadnak olyan ‘szakértők,’ akik egy-két rövid kurzus után már mesternek kiáltják ki magukat.
Persze, tisztelet a kivételnek: az etikus és valóban megbízható szakembereknek és ügynökségeknek, akik a tudást és a valódi eredményeket is hozzák.
Mi éjt nappallá téve képeztük magunkat a szakmában, rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk – nemcsak hazai, hanem nemzetközi szinten is –, hogy mára a szakma krémjéhez tartozhassunk.
Nem hiszünk a futószalagon végzett munkában, így csak annyi projektet vállalunk, amennyiben teljes odaadással részt tudunk venni, és csak olyat, amellyel valóban azonosulni tudunk.
Így biztosítjuk, hogy lelkiismeretesen, ügyfeleink szemszögéből is értéket teremtve dolgozzunk – olyan munkát nyújtva, amiért mi magunk is szívesen fizetnénk ügyféloldalról.
Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy tapasztalat, szakértelem, idő és energia hiányában az online marketing törekvések nem hozzák meg a várt eredményeket.
Legyen szó hirdetéskezelésről, SEO-ról, social media menedzsmentről, vagy akár TikTok tartalomgyártásról – vagy magadnak kell beletenned a szükséges időt és energiát, vagy ha kiszervezed, befektetni pénzt és türelmet a siker érdekében. Ugyanis jó szakemberek kezében a marketing kiadásból befektetéssé válik idővel. Fontos már az elején tisztázni, hogy a marketing nem sprint, hanem maraton.
Amikor egy ügyfél ránk bízza az online jelenlétét, mi teljes odaadással dolgozunk azon, hogy valóban elégedett legyen – hiszen mi is akkor vagyunk igazán elégedettek. Minden kampányt, posztot és hirdetést alaposan átvizsgálunk többször és optimalizálunk, hogy az eredmények megfeleljenek a kitűzött céloknak.
Ha valami nem úgy alakul, ahogy terveztük, kommunikáljuk feléd transzparensen, hiszen benne van a pakliban, hogy egy A/B teszt eredménye nem úgy alakul, ahogy vártuk.
Nem várjuk el, hogy azonnal megbízz bennünk, de arra kérünk, adj egy esélyt, hogy kiérdemeljük a bizalmadat és visszahozzuk a hitedet a marketinges szakmában.
Nálunk nincsenek rossz kérdések, így te se félj kérdezni.
Küldetésünk: Kiváló ár-érték arányú online marketing szolgáltatást biztosítani ügyfeleinknek, hogy a marketingre befektetésként gondoljanak.
Akik már bizalmat szavaztak nekünk.
Hol találkozhattál velünk?
SKVOT Akadémia
Tiktok hirdetéskezelés oktatás, 2024 nyár
Connected Sales Club
BNI
BGSZC Budai Technikum
Pályaorientációs nap, 2025
Üzletember Magazin
Szerkesztőségi tag
Miután körvonalaztuk a célokat együtt...
Közösen építünk egy stratégiát, ami Rád van szabva. És nem hagyjuk, hogy egyedül maradj vele: folyamatosan figyelünk, optimalizálunk, és mindig tudni fogod, mi történik – világosan, őszintén, érthetően.
Nem hiszünk az „ egyszer beállítjuk és otthagyjuk” módszerben.
Ne feledd, a marketing nem varázslat. Hanem csapatmunka.
És mi szeretünk csapatban dolgozni. (Reméljük Te is)
Mire van szükséged a növekedéshez?
Bárhol is tart most a vállalkozásod – mi segítünk megtalálni a következő lépést, feltételezve, hogy az alapok stabilak. Legyen szó PPC-ről, keresőoptimalizálásról, socialről vagy akár tanácsadásról, nálunk valódi megoldásokat kapsz, nem csak valami humbukot.
PPC hirdetéskezelés
Legyen szó Meta (Facebook, Instagram), Google, Reddit, TikTok, Tripadvisor vagy LinkedIn hirdetésekről, bátran bízd ránk a platformokat, 7+ év szakmai tapasztalat után elmondhatjuk, hogy nem a te pénzeden fogunk tanulni + folyamatosan képezzük magunkat.
Social Media Management
Facebook, Instagram, Reddit és LinkedIn oldalak kezelése.
Ma már túl nagy a reklámzaj ahhoz, hogy a platformokon ad-hoc posztolgass amikor éppen ráérsz. Az aktív social media jelenlét pedig nem is kérdéses. Aki lemarad, sajnos kimarad.
SEO - Keresőoptimalizálás
A Google 3. oldala olyan, mint a sivatag: szinte alig megy oda valaki.
Ha végre nem a láthatatlanság mocsarában szeretnél tapicskolni, hanem ott lenni, ahol az ügyfelek keresnek, akkor a keresőoptimalizálás elengedhetetlen a vállalkozásod számára.
Marketingstratégia
Miért van, hogy egyes cégek bombasztikusan nőnek, mások meg évek óta toporognak?
A különbség nem a szerencse. Hanem a stratégia és annak implementálása. Aki tudja, hova tart, az odaér. Aki csak „próbálkozgat”, az valószínűleg eltéved. A stratégia már nem luxus. Az alapja mindennek.
Linkedin Lead Generálás
950+ millió szakember világszerte. Magyarországon 1,5+ millió regisztrált felhasználó. És nem „csak úgy böngésznek” – aktívan dolgoznak, hálózatot építenek, üzletet csinálnak.
Ha B2B döntéshözókat célzol, a LinkedIn elengedhetetlen platform, ahol pozíció, cégméret, iparág alapján is tudsz célozni.
CEO-k, marketing igazgatók, HR vezetők, procurement menedzserek – pontosan azokat éred el, akik döntést hoznak.
LinkedIn = Direkt vonal a döntéshozókhoz. (ha jól csinálod)
PPC / SEO Audit
Tudtad? Egy rosszul beállított Google Ads kampány havonta akár 300-500.000 Ft-ot is elégethet feleslegesen. Egy lassú weboldal miatt 40%-kal kevesebb ember konvertál. (kér ajánlatot vagy vásárol) Rossz célzás miatt a hirdetési költség akár 50-70%-a is pazarlás lehet.
És te ezeket talán észre sem veszed.
A marketing audit olyan, mint az autód műszaki vizsgája – feltárja, mi hajtja, és mi lassítja a növekedésed. Legyen szó hirdetéskezelésről, keresőoptimalizálásról (SEO), vagy social media menedzsmentről – megmutatjuk, hol folyik el a pénz, és mit kellene másképp csinálnod.
Mert a marketing nem fekete doboz. Hanem mérhető, javítható rendszer.
NEKED MIRE VAN SZÜKSÉGED?
PPC - Hirdetéskezelés
Legyen szó Meta (Facebook, Instagram), Google, Reddit, TikTok , Tripadvisor, vagy akár LinkedIn hirdetésekről, bátran bízd ránk a platformokat. Legnagyobb eddig menedzselt büdzsénk /hó: 35.000 Dollár, USA piacon, kb. 3.000.000 Ft Magyar piacon.
Social Media Management
Facebook, Instagram oldalak kezelése. Ma már túl nagy a reklámzaj ahhoz, hogy a platformokon ad-hoc posztolgass. Az aktív social media jelenlét pedig nem is kérdéses. Aki lemarad, kimarad.
SEO - Keresőoptimalizálás
Ha végre nemcsak a Google találati listájának végén kullognál, hanem az élre törnél, akkor elengedhetetlen a vállalkozásod számára a keresőoptimalizálás.
Marketingstratégia
Mi a közös a sikeres projektekben? Mindegyik egy jó stratégián alapul. A stratégia iránytűként segíti a vállalkozásokat a kitűzött célok elérésében, legyen szó akár rövid-, akár hosszútávról.
Marketingtanácsadás
Ha már a kormány a kezedben van, ne vezess térkép nélkül. A marketinged saját kezedben tartanád? Mi mutatjuk az utat, te vezetsz. Tanácsadásainkon a cégedre szabjuk az iránytűt.
PPC / SEO / SMM Audit - Hirdetési fiók / SEO állapot átnézés & elemzés
Megnézzük hogyan lehetnél eredményesebb, hogy a marketingre befektetésként gondolj, és ne kiadásként! Az audit az első lépés.
ELDÖNTÖTTED MÁR, HOGY VÁLLALKOZÁSODDAL A KÖVETKEZŐ SZINTRE LÉPSZ ?
Ne feledd: határ a csillagos ég! Mi NEM ismerünk lehetetlent. (ha abból indulunk ki, hogy az alapok stabilak)
GYAKORI KÉRDÉSEK
Van néhány kérdés, amit szinte minden ügyfelünk feltett már. Mi most összegyűjtöttük és megválaszoltuk őket, hogy te azonnal megtaláld, amit keresel.
Mennyibe kerül a hirdetéskezelés, keresőoptimalizálás, social media management és a többi szolgáltatás?
A hirdetéskezelési díjunkat több tényező befolyásolja. Pl.: Az ügyféligények, a kampány volumen, hány országban, hány nyelven kell hirdetni, a rendelkezésre álló inputok (képek, videók), vagy azoknak hiánya.
És ehhez még jön a hirdetési költség is – amit a Meta/Google/TikTok felé kell fizetni. Értelemszerűen egy nagyobb hirdetési költés több hirdetés menedzsmentet is igényel, valamint komplexebb kampánystruktúra kialakítását igényli ahhoz, hogy sikeres legyen. (Hirdetéskezelés minimum büdzsé/hó, kb. 250.000 – 300.000 Ft, amely tartalmazza a hirdetési költséget + menedzsmentdíjat is)
SEO csomagunk már havi 160.000 Ft-tól elérhető, social media menedzsment pedig 60.000 Ft-tól /hó. Ha több szolgáltatásunk is érdekel, mindenképpen kérj tőlünk ajánlatot és beszéljük át a részleteket!
Ha most elkezdjük a SEO-t, mikorra leszek első a Google-ben?
Várhatóan jövő hét szerdára. De csak ha a Google épp unatkozik és véletlenül elfelejt mindenki mást.
Komolyra fordítva a szót: a SEO egy hosszútávú befektetés. Az első eredmények jellemzően 3–6 hónap után már jönnek, de az igazán átütő eredmények általában 8-12 hónap után várhatóak.
SEO esettanulmányunkat itt találod, érdemes elolvasnod:
Ha kiszervezem nektek az online marketing részeit, utána hátradőlhetek végre?
Csak akkor, ha gondolatolvasók is vagyunk. (Sajnos nem.)
Mi visszük a szakmai részt, és a proaktivitás is megvan részünkről, de az együttműködés akkor a legeredményesebb, ha te is jelen vagy benne: inputokkal, brainstorminggal, jóváhagyással, és együttműködéssel.
Minimális időt és energiát kell onnantól kezdve azokba a marketing területekbe fektetned, amelyeket kiszervezel, de tény, hogy ez nem 0 perc.
Mennyi idő alatt térül meg az online marketing?
Ha lenne csodagomb, ami ezt konkrétan megmondja, már rég szétnyomkodtuk volna. A megtérülés kampánytól, iparágtól, célközönségtől, konkrét marketingcéloktól és a büdzsétől is függ. Először ki kell építeni a bizalmat, meg kell ismertetni a célközönségeddel a szolgáltatásodat / termékedet, meg kell mutatni nekik, mennyivel lesz jobb az életük (értsd jól) ha a te termékedet / szolgáltatásodat válasszák. Ha pedig ebben sikeresek vagyunk, megtörténik a konverzió: Tőled vásárolnak, tőled kérnek ajánlatot.
A marketing nem kiadás, hanem befektetés, de csak akkor, ha reális elvárásokkal, megfelelő költségvetéssel, kellően jó inputokkal vágsz bele. Egy folyamatos, soha véget nem érős munka, amit nem elég ad-hoc mód csinálni. Érdemes minimum 6-12 hónapot adni az adott cégnek, akinek kiszervezed a marketing területeit.
Olvasd el Google ads esettanulmányunkat, ahol 6 hónap munkafolyamatát mutatjuk be: https://frozenmangomedia.hu/esettanulmanyok/keresooptimalizalas-esettanulmany-hogyan-kerult-egyik-ugyfelunk-fel-ev-alatt-a-82-helyrol-a-google-kereso-elso-oldalara-a-6-9-helyre-2/
Garantáljátok az eredményeket?
Minden vállalkozás más, és a siker több rajtunk kívülálló tényezőn is múlik: vásárlóerő, piaci helyzet, algoritmusváltozások, értékajánlat, vagy épp az, hogy mennyire van rendben a weboldal / landing oldal, vagy a kampányhoz kapott inputok mennyire erősek.
Azt viszont garantáljuk, hogy:
✅ Kihozzuk a maximumot a ránk bízott hirdetési platformokból
✅ Átláthatóan kommunikálunk
✅ Mindig az eredményekért dolgozunk, és nem a kifogásokért.
Érdemes elolvasnod az esettanulmányainkat: https://frozenmangomedia.hu/esettanulmanyok/
A hirdetésekhez vagy a keresőoptimalizáláshoz hozzá kell nyúlni a weboldalhoz is?
Ha a weboldalad egy 2012-es időutazás, és nem tölti be a szükséges funkciókat SEO (keresőoptimalizálás) és PPC (hirdetéskezelés) szempontból, akkor igen.
A SEO nem csupán szöveg – hanem technikai megfelelés, sebesség, UX (dizájn), struktúra. Ha ezek nincsenek rendben, olyan, mintha homokra építenénk házat.
A jó hír viszont az, hogy wordpresses weboldalak esetén az elejétől a végéig tudunk segíteni, akár a weboldal létrehozásában is segítünk a nulláról.
Elkészítitek a hirdetésekhez a képeket és szövegeket is?
Igen, nálunk alapvetően ez is benne van a hirdetéskezelési csomagban. Ha van saját grafikusod, és szövegíród, akik garantálják, hogy hirdetésekhez kompatibilis anyagokat tudnak készíteni számunkra, jelezd felénk, és kivesszük a csomagból a grafikát és szövegírást.
Minden kampányhoz ütős hirdetési kreatív kell, és megfelelő hirdetési szöveg is. De nyugi, nem Paintben dolgozunk, és nem is WordArt-tal, van egy egész referencia doksink, ami az eddigi munkáinkból hoz szösszeneteket így pontosan látod, milyen stílusra számíthatsz.
Nemzetközi piacra is hirdettek / SEO-ztok?
Igen, de ott már mások a játékszabályok, költségek, vásárlási szokások, stb. Szóval ne egy magyar piacos matekkal vágj neki Németországnak, vagy az USA-nak.
Mi a különbség a hirdetéskezelési díj és a hirdetési költség között?
Gyakran összekeveredik ez a kettő, pedig teljesen más célra megy a pénz:
📊 Hirdetéskezelési díj = Ezt nekünk fizeted azért, hogy:
- Felépítsük és beállítsuk a kampányokat
- Folyamatosan optimalizáljunk (teszteljünk kreatívokat, célzásokat, bid stratégiákat)
- Monitorozzuk a teljesítményt és gyorsan reagáljunk
- Riportoljunk, elemezzünk, és javaslatokat adjunk
- Röviden: Ez a szakmai munka díja, amivel azt érjük el, hogy ne folyjon el feleslegesen a pénzed.
💸 Hirdetési költség = Ezt közvetlenül a platformnak (Meta, Google, TikTok) fizeted azért, hogy:
- A hirdetéseid megjelenjenek
- Emberek lássák és rákattinthassanak
- Ez megy el minden egyes kattintásra/megjelenésre (CPC/CPM alapon).
Hogyan zajlik az együttműködés? Mi történik az első héten/hónapban?
Az ajánlat elfogadása után:
1. lépés – Onboarding (általában 48 óán belül elindul) és stratégia:
- Szerződés aláírása
- Első megbeszélés (online vagy személyesen Budapesten): Megismerjük a cégedet, céljaidat, célközönségedet
- Hozzáférések megosztása (hirdetési fiókok, Analytics, Search Console, stb.)
- Stratégia kidolgozása: Megbeszéljük, milyen platformokon, milyen üzenetekkel, milyen célokkal indulunk
2. lépés – Kampányfelépítés és indítás:
- Kampánystruktúra felépítése
- Kreatívok elkészítése (hirdetési képek, szövegek, videók forgatására is van lehetőség partnereinkkel, ezt nem tartalmazza a menedzsmentdíjunk)
- Kampányok élesítése és monitorozása
- Első optimalizálások
1. hónap vége – Első riport:
- Részletes elemzés: mi működött, mi nem
- Javaslatok a következő lépésekre
- Közös megbeszélés az eredményekről
Utána folyamatos optimalizálás, riportolás, és együttműködés hónapról hónapra.
Mi van, ha nem vagyok elégedett az eredményekkel?
Először is: őszintén kommunikálunk mindenről. Ha valami nem úgy megy, ahogy terveztük, jelzünk – nem a havi riportban, hanem amint látjuk.
Mit teszünk, ha nem jönnek az eredmények?
1️⃣ Közösen elemzünk: Mi lehet a probléma? (rossz célzás, gyenge kreatív, nem megfelelő landing page, értékajánlat, stb.)
2️⃣ Új stratégiát alakítunk ki: Tesztelünk új megközelítéseket
3️⃣ Transzparensek vagyunk: Megmondjuk, ha valamit nem mi tudunk javítani (pl. az ajánlatod nem versenyképes, a weboldal gyenge, stb.)
Van-e garancia?
- Konkrét helyezéseket, konverziószámokat nem tudunk garantálni (senki nem tudja, aki őszinte) – az algoritmusokat nem mi írjuk, de még ráhatásunk sincs arra, ahogyan működnek
- Amit garantálunk: szakmai munkát, folyamatos optimalizálást, és hogy mindent megteszünk a sikeredért
Kilépési lehetőség:
- Ajánlott minimum 6 hónapot adni az együttműködésnek, mert a marketing hosszú távú befektetés, és ez idő alatt látod jobban, „mit tudunk letenni az asztalra”
Kell-e hosszú távú szerződést kötni? Van felmondási idő?
Nincs kötelező 1-2 éves lekötés (nem vagyunk olyan ügynökség), viszont az tény, hogyha minimum 1 évre aláírod a szerződést, nagyon jó ajánlatot tudunk adni. (tehát megéri)
De azt őszintén elmondjuk: a marketing nem sprint, hanem maraton. Az első 3-6 hónap tanulás és alapozás – az igazi átütő eredmények általában később jönnek. (bár volt olyan ügyfelünk, aki 2 hónap után bejelentette, hogy neki már megtérült az együttműködés)
Ajánlott minimum: 6-12 hónap együttműködés, hogy érdemben láss eredményeket
Felmondási idő:
Általában 1-2 hónap (szolgáltatástól függ)
Miért? Mert a kampányokat le kell zárni, át kell adni mindent rendesen – nem hagyunk téged cserben.
BIZONYTALAN VAGY, HOGYAN VÁLASSZ ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉGET? NÉZD MEG AZ ERRŐL SZÓLÓ PODCAST ADÁSUNKAT!
Töltsd ki villámárajánlatkérőnket! ⚡️
A mi sikerünk a te sikered is. Ne érd be átlagos eredményekkel.
Frozenmango villámárajánlatkérő
A villámárajánlat kitöltése után felvesszük veled a kapcsolatot, és együtt átbeszéljük, hogyan tudnánk segíteni.