Facebook hirdetések
szolgáltatóként
Legyen szó Meta (Facebook, Instagram), Google, Pinterest, vagy akár TikTok hirdetéskezelésről, bátran bízd ránk a platformokat, akár kicsiben (minimum 100.000 Ft/platform/hó hirdetési költés), akár nagyban gondolkodsz.
Akár webshopos eladások fellendítése a cél, akár lead generálás (érdeklődők szerzése) különböző termékekre/szolgáltatásokra, vagy általános márka-, és imázsépítés, jó helyen jársz.
A webshopok és szolgáltatások mellett applikációkat is hirdetünk. Tudunk segíteni abban is, hogy minél többen letöltsék az appot, illetve, hogy minél szélesebb körben ismertté váljon.
A számokban (is) mérhető sikerek mellett elkötelezetten támogatjuk az Ügyfeleink vállalkozásainak növekedését, térnyerését az online térben, PPC hirdetéskezeléssel és egyéb marketingeszközökkel.
Hiszünk abban, hogy a holisztikus marketingszemlélet csodákra képes, és szükség van marketing mixre, nem csak egy “marketinglábra”.
Sokan kíváncsiak arra, hogy milyen garanciát tudunk vállalni, de az igazság az, hogy minden vállalkozás különböző, így nincs univerzális garancia.
Azt azonban megígérjük, hogy minden esetben maximális erőbedobással, de inkább azon felül dolgozunk, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el, és a lehető legmagasabb szintre emeljük az Ügyfélelégedettséget.
Egyik ügyfelünk webshopjánál 37.8-as ROAS-t (hirdetésmegtérülés) értünk el megfelelően optimalizált Meta (Facebook & Instagram) hirdetésekkel. Felhasználóbarát weboldal, szezonális promóciók, stratégiánk alapján beállított hirdetések, folyamatos optimalizálás, fejlesztés, és a termékek megfelelő árazása biztosította ezt a sikert.
416.301 Ft költésből
15.777.100 Ft bevétel
37.8 ROAS (Hirdetési megtérülés)
Az online hirdetéskezelés sosem volt egyszerű, de az utóbbi időben különösen nehézzé vált eredményesen hirdetni. Cégvezetőként ne szakadj szét – fókuszálj a vállalkozásod irányítására, a hirdetések kezelését pedig bízd egy profi csapatra, például ránk!
Ha eddig te magad kezelted a hirdetéseidet, akkor bizonyára tisztában vagy azzal, hogy a korábbi sikereid már egyáltalán nem garantáltak a folyamatosan változó hirdetési környezetben.
Lehet, hogy most azt gondolod, milyen sok pénzt spórolsz meg azzal, hogy nem fizetsz a hirdetéskezelésért egy hozzáértő marketingügynökségnek, hanem te magad elmókolgatsz vele.
DE, abba belegondoltál már, hogy vajon mennyi pénzt hagysz az asztalon napról napra azáltal, hogy nem egy ténylegesen hozzáértő csapat kezeli azokat a hirdetéseket, állítja be, és optimalizálja úgy a kampányokat, hogy azok valóban kihozzák a vállalkozásod online jelenlétéből a maximumot?
Hosszútávon értelemszerű kiszervezni az online marketinget, beleértve a PPC hirdetéskezelést, hiszen a cégvezető kapacitása is véges, számára is 24 órából áll egy nap, illetve nem érthet ő sem mindenhez, hiszen teljesen szétforgácsolódna.
Te leszel a következő, akinek a sikerére koccinthatunk?
Mikor érdemes hozzánk fordulnod és hogyan tudunk neked segíteni PPC Hirdetéskezelés terén?
1.) Ha jelenleg is aktívan hirdetsz a következő platformokon, vagy csak az egyiken: Meta (Facebook, Instagram), Google, Pinterest, TikTok Ads – De nem vagy (felhőtlenül) elégedett az eredményekkel.
Ez esetben először egy hirdetési fiók auditot érdemes kérned tőlünk, amelyből kiderül, eddig hol csúsztak el a dolgok, és miben rejlik a kiaknázatlan potenciál, hogy lehetne eredményesebben hirdetni. Egy audit során nagyon komplexen átvizsgáljuk a hirdetési fiókodat, és prezentáljuk neked az elkészített anyagot, ahol lehetőséged nyílik kérdezni tőlünk, ha valamit esetleg nem értesz. A prezentáció után pedig elküldjük emailben az anyagot.
2.) Ha eddig még nem hirdettél, de szeretnél aktívan hirdetni (és nem okoz gondot a havi minimum 100.000 Ft/platform hirdetési költés) azonban nem szeretnéd te kezelni a hirdetéseket, illetve nem szeretnél felvenni erre egy belsős munkatársat, hanem inkább kiszerveznéd.
Fordulj hozzánk bizalommal!
Kattints a gombra, írd le miben szeretnéd kérni a segítségünket, és küldd el az ajánlatkérésedet! Mi pedig hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot
Kérj Ajánlatot!
Ne feledd, nincs olyan, hogy rossz kérdés. Olyan viszont van, hogy fel nem tett kérdés, ami a legrosszabb.
A mi sikerünk a te sikered is. Ne érd be átlagos eredményekkel.
Az űrlap kitöltése után felvesszük veled a kapcsolatot, és együtt átbeszéljük, hogyan tudnánk segíteni.