PPC, SEO, Social Media Audit
A marketing auditunk olyan, akár egy röntgen: feltárja, mi hajtja, és mi lassítja a növekedésed az online marketing terén. Legyen szó Hirdetéskezelésről (Meta, Google, TikTok, Pinterest), Keresőoptimalizálásról (SEO), vagy Social Media menedzsmentről, ránk számíthatsz.
Felvesszük a képzeletbeli fehér köpenyt, és nekilátunk annak a bizonyos “röntgennek”, hogy a lehető legértékesebb és leghasznosabb insightokat tárjuk fel a ránk bízott területekkel kapcsolatosan.
Kezdjük az elején: Honnan tudod, hogy szükséged van marketing auditra? Avagy milyen jelekre érdemes odafigyelni.
Érezted már, hogy hirdetési kampányaid nem hozzák a várt eredményeket, pedig nem keveset költesz? Vagy hogy az online jelenléted elakad egy bizonyos szinten? Egy sikeres cég életében is előfordul, hogy megtorpan a növekedésben – de honnan tudhatod, hogy itt az ideje egy alapos „röntgenre” bízni a marketingedet? Az alábbi tüneteket nem érdemes figyelmen kívül hagyni:
- Költesz, de az eredményeket nagyítóval se látod: Ha PPC (hirdetési) kampányaid egyre nagyobb költséget igényelnek, de a bevételeid nem nőnek vele együtt, és a megtérülés is gyengélkedik, ideje megnézni, hol folyik el a büdzsé.
- Elveszel az online zajban és a Google keresőjében akarva sem találnak meg: Az organikus forgalmad stagnál, vagy esetleg egyre csökken és úgy érzed, hogy a konkurenseid dominálják a keresési találatokat? Sanszos, hogy a SEO stratégiádon van mit javítani.
- A közösségi média jelenléted nem hoz követőket, engagementet és vásárlókat sem: Ha social media oldalaid nem hozzák a várt elköteleződést, nem igazán “élettel teliek”, a posztok ott állnak üresen, egy audit feltárja, hogyan tehetnéd célirányosabbá a tartalmaidat.
Kérdések, amikre ha nem tudsz azonnal válaszolni, itt az ideje a marketing auditnak!
” Miért érzem azt, hogy a marketingem úgy halad, mint egy tolató csiga? Hol a lendület?”
“Hogy lehet, hogy a konkurenciám több lájkot kap egy sótartóra, mint én a legújabb kampányomra?”
„Miért érzem azt, hogy a PPC kampányaim olyan kiszámíthatatlanok, mint az időjárás?”
„Miért kell többet fizetnem egy kattintásért, mint egy latte-ért?!”
“Sokan kattintják a hirdetéseimet, mégsem jönnek a vásárlások. Mi lehet a gond?”
„Tudom egyáltalán, mennyit költök és pontosan mennyit hoznak a hirdetéseim?”
„Miért nem találják meg a cégemet az ügyfelek a Google-ben?”
Milyen tartalmak működnek a social mediában, és melyek nem?”
„Vajon hol folyik el a pénzem, amit online marketingre költök?”
A valóság megfűszerezve egy kis humorral – mert mind tudjuk, hogy az eredményorientált marketing az, ami tényleg számít! Viszont viccet félretéve, ha ezekre a kérdésekre nem tudsz egyértelmű választ adni, ne várj tovább – egy alapos marketing audit megadja a tiszta képet, amit keresel.
Szeretnék tiszta képet kapni
az online marketingemről
Beszéljük át a lehetőségeket
Marketing auditra időnként minden cégnek szüksége van, vagy ideális esetben minden cégnek szüksége lenne rá. Ha azt érzed, hogy jelenleg sötétben tapogatózol a Hirdetéskezelés, Keresőoptimalizálás és Social media menedzsment terén, vagy lehetne jobb a helyzet, de nem tudod pontosan hogyan, kérj auditot.
Te leszel a következő, akinek a sikerére koccinthatunk?
Hogyan zajlik nálunk egy marketing audit elkészítése?
1.)Megrendeled az auditot, mi pedig elkészítjük egy közösen megbeszélt határidőre.
2.) Személyesen vagy online prezentáljuk (kb. 1 óra) az auditot, tehát lehetőséged nyílik kérdezni, ha valami nem tiszta.
3.) A prezentálás után kiküldjük emailben is az auditot.
Fordulj hozzánk bizalommal!
Töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot, írd le miben szeretnéd kérni a segítségünket, és küldd el az ajánlatkérésedet! Mi pedig hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!
Kérj Ajánlatot!
Ne feledd, nincs olyan, hogy rossz kérdés. Olyan viszont van, hogy fel nem tett kérdés, ami a legrosszabb.
A mi sikerünk a te sikered is. Ne érd be átlagos eredményekkel.
Az űrlap kitöltése után felvesszük veled a kapcsolatot, és együtt átbeszéljük, hogyan tudnánk segíteni.