LEGÚJABB BLOGBEJEGYZÉSEINK
Hirdetéskezelés – Így ne csináld: A leggyakoribb hibák, amelyeket el kell kerülnöd #2
A hirdetéskezelés az online marketing egyik legfontosabb területe, amely helyes alkalmazása esetén látványos eredményeket hoz. Azonban gyakran előfordul, hogy a vállalkozások rossz stratégiákkal, tévhitekkel vagy hibás megközelítésekkel próbálnak sikert elérni, ami nemcsak idő- és pénzveszteséghez vezet, hanem a célok elérését
Hirdetéskezelés – Így ne csináld: A leggyakoribb hibák, amelyeket el kell kerülnöd #1
A hirdetéskezelés az online marketing egyik legfontosabb területe, amely helyes alkalmazása esetén látványos eredményeket hoz. Azonban gyakran előfordul, hogy a vállalkozások rossz stratégiákkal, tévhitekkel vagy hibás megközelítésekkel próbálnak sikert elérni, ami nemcsak idő- és pénzveszteséghez vezet, hanem a célok elérését
Mi az a Buyer Persona és miért fontos?
A sikeres marketing alapja a célközönségünk, potenciális vásárlóink ismerete és megértése. Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy egy vállalkozás pontosan megértse a célcsoportját, a buyer persona alapos kidolgozása. Általában egy cégnek több buyer personája is van. Ebben a cikkben részletesen
TikTok hirdetéskezelés – A te cégednek szüksége van rá?
Gondolkodtál már azon, hogy a céged videóival akár több százezer ember szeme láttára „táncra perdülhetsz” organikusan a TikTokon? Ha pedig megfűszerezed egy kis TikTok hirdetéskezeléssel, ez a szám jóval magasabb lesz! A közösségi média folyamatosan változó világában a TikTok olyan
Google Ads hirdetéskezelés webshopoknak: Hogyan értünk el 27,39-szeres megtérülést egyik ügyfelünknél szeptemberben?
A hirdetési rendszerek ökoszisztémájában a Google Ads kulcsfontosságú platform a webshopok számára, hiszen kvázi azonnal (ezt a kifejezést azért kezeljük fenntartásokkal) elérhetjük vele célcsoportunkat, növelhetjük a látogatottságot, és növelhetjük az eladásokat. Hiszen aki a mi termékünkkel kapcsolatos kifejezésre keres rá
A Meta lead generálás csínja-bínja: Hogyan generáltunk 237 új érdeklődőt egy Budapesti masszázsszalonnak Meta hirdetésekkel, mindössze 230.599 Ft-ból nyáron?
Az online hirdetések világa sokszor azonnali eredményekkel kecsegtet minket, ezért is olyan vonzó sok vállalkozás számára. A Meta űrlapos lead generálás pedig különösen vonzó, hiszen viszonylag gyorsan, 100%-osan mérhető eredményekre tehetünk szert velük. Egy jól megtervezett Meta hirdetési stratégia képes
Hogyan válassz megfelelő platformot az online hirdetésekhez?
Az online hirdetési platform(ok) kiválasztása sokaknak okoz fejtörést, de nem véletlenül, hiszen az üzleti eredményekre közvetlen hatással lesz az, hogy milyen platformot / platformokat választasz. Ugyanakkor a legtöbbször különböző platformok egyidejű ötvözésével érhető el az átütő siker. Ebben a blogcikkben
TikTok tartalomgyártás – Az üzleted kulcsa lehet a Z generáció szívéhez
Nézzük most a teljesség igénye nélkül, hogy miért van szükséged TikTok tartalomgyártásra, és hogyan érhetsz el vele valódi üzleti eredményeket? Kétségkívül az utóbbi években a TikTok forradalmasította a közösségi médiát, teljesen új szintre emelve a tartalomfogyasztást. Ahogy a Z generáció tagjai
A marketing nem játszótér, hanem egy komoly és nélkülözhetetlen üzleti eszköz – Persze csak ha hosszú távra tervezel!
A marketing sokak számára csupán kreatív szórakozásnak tűnhet, egy terület, ahol szabadon lehet játszani a színekkel, szavakkal és ötletekkel. Azonban a valóságban a marketing egy komoly és nélkülözhetetlen üzleti eszköz, amely stratégiai tervezést, elemzést és célzott cselekvést igényel, ha hosszú
Marketingstratégia – Ezért ne bagatellizáld el a megtervezését!
Az a felfogás, hogy valakinek nincs szüksége marketingstratégiára, mert „mindent is tud”, veszélyes lehet több okból is. Ebben a blogcikkben azt a témát járjuk körbe, hogy miért muszáj foglalkozni a stratégiatervezéssel, és miért veszélyes az, ha bizonyos cégek vagy döntéshozók
Munkaerő toborzás hatékonyan és gyorsan Facebook Hirdetésekkel – [Esettanulmány]
Egyre többen fordulnak hozzánk azzal a kéréssel, hogy nem-e tudunk segíteni munkaerő toborzásban az online marketing eszközöket használva. Természetesen tudunk segíteni, hiszen ez is egyfajta Lead generálás. Másrészt hatékonyak is vagyunk benne, arról nem is beszélve, hogy milyen gyorsan elkezdenek
Így generáltunk 122 db új Leadet (Érdeklődőt) Facebook hirdetésekkel 139.499 Ft-ból Ügyfelünknek
Mi a Frozen Mango Médiánál mindig arra törekszünk, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el ügyfeleinknek. Szeretnénk veletek megosztani legutóbbi sikertörténetünket, amely során 122 db új Leadet (érdeklődőt) sikerült generálnunk Facebook hirdetésekkel egy új ügyfelünknek, mindössze 139.499 Ft hirdetési költésből.
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
Az online marketing ügynökség kiválasztása komoly fejtörést okoz a cégvezetőknek, azonban ez teljesen érthető, hiszen közvetlen hatással van vállalkozásod sikerére, bevételére és jövőjére az, hogy milyen csapatot választasz. Az online térben való jelenlét mára már elengedhetetlenné vált és egy jól
A Titok a Sikeres Facebook Hirdetéskezelés Mögött: Konverziók és ROI Növelés
A titok felfedése előtt hadd mutassunk nektek egy friss és ropogós Facebook hirdetéskezelési eredményt az uborkaszezon kellős közepéről, júliusról. Egyik webshopos ügyfelünknél 7.6x ROAS-t, azaz hirdetésmegtérülést értünk el júliusban Facebook hirdetésekkel. Ami a valóságban azt jelenti, hogy Ft269,493 ft hirdetési
PPC Tanácsadás – Honnan tudod, hogy szükséged van rá?
Az online marketing világában a PPC (Pay-Per-Click) hirdetés rendkívül hatékony eszköz a vállalkozások számára az azonnali bevétel növelésének elérésére. Azonban nem mindig egyszerű azoknak a cégeknek vagy vállalkozóknak, akik nem rendelkeznek tapasztalattal vagy megfelelő szakértelemmel ezen a területen.
Google hirdetéskezelés kasszarobbantó módon: 27.3-szoros hirdetési megtérüléssel az “uborkaszezonban”.
Ebben a blogcikkben szeretnénk megosztani veletek egyik legfrissebb Google Ads-zel kapcsolatos tapasztalatunkat. Hogy hogyan termeltünk 737.320 ft hirdetési költésből 20.176.474 ft bevételt, tehát 27,37x ROAS-t (Hirdetési megtérülés: Minden marketingre költött egység pénz 27.3-szorosát hozta vissza bevételként) egyik webshopos ügyfelünknél. Mindezt
TikTok: Az új generációs marketing platform.
A digitális korban a vállalkozásoknak folyamatosan alkalmazkodniuk kell az új trendekhez és platformokhoz, hogy hatékonyan valamint minél gyorsabban elérjék célközönségüket. Az egyik legdinamikusabban fejlődő és népszerűségnek örvendő közösségi média platform jelenleg a TikTok. Ebben a cikkben felfedezzük, hogy miért vált
A storytelling ereje: Márkatörténet kialakítása és a vásárlók bevonása.
A legtöbb ember szeret történeteket hallgatni és olvasni, mert azok emlékezetessé teszik a száraz tényeket és érzelmeket váltanak ki belőlük. A storytelling, vagyis a történetmesélés, nemcsak a szórakoztató irodalomban vagy filmekben játszik fontos szerepet, hanem a marketingben és a márkakommunikációban is.
7 hatékony módszer, hogy megragadd a célközönséged figyelmét az online térben!
A figyelem megszerzése nem könnyű feladat, főleg a mai reklámzaj idejében. A vásárlók számtalan információ és tartalom között válogathatnak, így kiemelkedni és megragadni a célközönség figyelmét létfontosságú a siker érdekében. Ebben a cikkben összeszedtünk 7 hatékony módszert, amelyek segítségével az
Így tölts meg egy rendezvényt Facebook hirdetések segítségével!
Ha rendezvényt szervezel, akkor kiemelten fontos, hogy hatékonyan kommunikálj erről a célközönségednek, annak érdekében, hogy maximális eredményt érj el. Törekedj arra, hogy a lehető legtöbb ember értesüljön a programról és ösztönözve legyen a jegyvásárlásra. Az egyik legjobb módja
Hogyan generáltunk 942.000 ft bevételt a Google Ads segítségével mindössze 2 hét alatt egy új webshop számára összesen 228.000 forintból?
Örömmel osztjuk meg veletek legújabb tapasztalatunkat, amelyben arról olvashattok, hogyan értünk el 4-szeres ROAS-t (Hirdetési megtérülés) egy újonnan induló webshopos ügyfelünknél. Kezdjük az elejéről. A január sok cég életében elég nehezen indul be, mondhatni “uborkaszezon”, sokan még szabin vannak,
6+1 Érv Amiért Hirdetned Kell A Facebookon!
Terméked vagy szolgáltatásod minősége és értéke csak akkor mutatkozhat meg igazán, ha elérhetővé válik azok számára, akiknek szükségük van rá. A hirdetés az egyik leghatékonyabb eszköz, hogy megismerjék, tudjanak róla, és eljussunk azokhoz az emberekhez, akik valóban érdeklődnek iránta. A
Online Marketing – Kiszervezzem, Vagy Ne?
A kiszervezett online marketing egyre népszerűbbé válik a vállalkozások körében, és egyre több cég dönt úgy, hogy kihasználja ezeket a lehetőségeket. Ha Te is gondolkozol az online marketinged kiszervezésén, akkor ez a cikk neked szól! Az online világban