LEGÚJABB BLOGBEJEGYZÉSEINK

Mi az a Buyer Persona és miért fontos?

A sikeres marketing alapja a célközönségünk, potenciális vásárlóink ismerete és megértése. Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy egy vállalkozás pontosan megértse a célcsoportját, a buyer persona alapos kidolgozása. Általában egy cégnek több buyer personája is van. Ebben a cikkben részletesen

Tovább olvasom »

Google Ads hirdetéskezelés webshopoknak: Hogyan értünk el 27,39-szeres megtérülést egyik ügyfelünknél szeptemberben?

A hirdetési rendszerek ökoszisztémájában a Google Ads kulcsfontosságú platform a webshopok számára, hiszen kvázi azonnal (ezt a kifejezést azért kezeljük fenntartásokkal) elérhetjük vele célcsoportunkat, növelhetjük a látogatottságot, és növelhetjük az eladásokat. Hiszen aki a mi termékünkkel kapcsolatos kifejezésre keres rá

Tovább olvasom »
meta lead generálás

A Meta lead generálás csínja-bínja: Hogyan generáltunk 237 új érdeklődőt egy Budapesti masszázsszalonnak Meta hirdetésekkel, mindössze 230.599 Ft-ból nyáron?

Az online hirdetések világa sokszor azonnali eredményekkel kecsegtet minket, ezért is olyan vonzó sok vállalkozás számára. A Meta űrlapos lead generálás pedig különösen vonzó, hiszen viszonylag gyorsan, 100%-osan mérhető eredményekre tehetünk szert velük. Egy jól megtervezett Meta hirdetési stratégia képes

Tovább olvasom »

Hogyan válassz megfelelő platformot az online hirdetésekhez?

Az online hirdetési platform(ok) kiválasztása sokaknak okoz fejtörést, de nem véletlenül, hiszen az üzleti eredményekre közvetlen hatással lesz az, hogy milyen platformot / platformokat választasz. Ugyanakkor a legtöbbször különböző platformok egyidejű ötvözésével érhető el az átütő siker. Ebben a blogcikkben

Tovább olvasom »

Hogyan válassz online marketing ügynökséget?

Az online marketing ügynökség kiválasztása komoly fejtörést okoz a cégvezetőknek, azonban ez teljesen érthető, hiszen közvetlen hatással van vállalkozásod sikerére, bevételére és jövőjére az, hogy milyen csapatot választasz.  Az online térben való jelenlét mára már elengedhetetlenné vált és egy jól

Tovább olvasom »

PPC Tanácsadás – Honnan tudod, hogy szükséged van rá? 

Az online marketing világában a PPC (Pay-Per-Click) hirdetés rendkívül hatékony eszköz a vállalkozások számára az azonnali bevétel növelésének elérésére. Azonban nem mindig egyszerű azoknak a cégeknek vagy vállalkozóknak, akik nem rendelkeznek tapasztalattal vagy megfelelő szakértelemmel ezen a területen.     

Tovább olvasom »

Google hirdetéskezelés kasszarobbantó módon: 27.3-szoros hirdetési megtérüléssel az “uborkaszezonban”.

Ebben a blogcikkben szeretnénk megosztani veletek egyik legfrissebb Google Ads-zel kapcsolatos tapasztalatunkat. Hogy hogyan termeltünk 737.320 ft hirdetési költésből 20.176.474 ft bevételt, tehát 27,37x ROAS-t (Hirdetési megtérülés: Minden marketingre költött egység pénz 27.3-szorosát hozta vissza bevételként) egyik webshopos ügyfelünknél. Mindezt

Tovább olvasom »
Marketing platform

TikTok: Az új generációs marketing platform.

A digitális korban a vállalkozásoknak folyamatosan alkalmazkodniuk kell az új trendekhez és platformokhoz, hogy hatékonyan valamint minél gyorsabban elérjék célközönségüket. Az egyik legdinamikusabban fejlődő és népszerűségnek örvendő közösségi média platform jelenleg a TikTok. Ebben a cikkben felfedezzük, hogy miért vált

Tovább olvasom »
Google_ads

Hogyan generáltunk 942.000 ft bevételt a Google Ads segítségével mindössze 2 hét alatt egy új webshop számára összesen 228.000 forintból?

Örömmel osztjuk meg veletek legújabb tapasztalatunkat, amelyben arról olvashattok, hogyan értünk el 4-szeres ROAS-t (Hirdetési megtérülés) egy újonnan induló webshopos ügyfelünknél.   Kezdjük az elejéről. A január sok cég életében elég nehezen indul be, mondhatni “uborkaszezon”, sokan még szabin vannak,

Tovább olvasom »

6+1 Érv Amiért Hirdetned Kell A Facebookon!

Terméked vagy szolgáltatásod minősége és értéke csak akkor mutatkozhat meg igazán, ha elérhetővé válik azok számára, akiknek szükségük van rá. A hirdetés az egyik leghatékonyabb eszköz, hogy megismerjék, tudjanak róla, és eljussunk azokhoz az emberekhez, akik valóban érdeklődnek iránta. A

Tovább olvasom »

Online Marketing – Kiszervezzem, Vagy Ne?

A kiszervezett online marketing egyre népszerűbbé válik a vállalkozások körében, és egyre több cég dönt úgy, hogy kihasználja ezeket a lehetőségeket. Ha Te is gondolkozol az online marketinged kiszervezésén, akkor ez a cikk neked szól!     Az online világban

Tovább olvasom »
hu_HU