LEGÚJABB BLOGBEJEGYZÉSEINK

Hogyan válassz online marketing ügynökséget?

Az online marketing ügynökség kiválasztása komoly fejtörést okoz a cégvezetőknek, azonban ez teljesen érthető, hiszen közvetlen hatással van vállalkozásod sikerére, bevételére és jövőjére az, hogy milyen csapatot választasz.  Az online térben való jelenlét mára már elengedhetetlenné vált és egy jól

Tovább olvasom »

PPC Tanácsadás – Honnan tudod, hogy szükséged van rá? 

Az online marketing világában a PPC (Pay-Per-Click) hirdetés rendkívül hatékony eszköz a vállalkozások számára az azonnali bevétel növelésének elérésére. Azonban nem mindig egyszerű azoknak a cégeknek vagy vállalkozóknak, akik nem rendelkeznek tapasztalattal vagy megfelelő szakértelemmel ezen a területen.     

Tovább olvasom »

Google hirdetéskezelés kasszarobbantó módon: 27.3-szoros hirdetési megtérüléssel az “uborkaszezonban”.

Ebben a blogcikkben szeretnénk megosztani veletek egyik legfrissebb Google Ads-zel kapcsolatos tapasztalatunkat. Hogy hogyan termeltünk 737.320 ft hirdetési költésből 20.176.474 ft bevételt, tehát 27,37x ROAS-t (Hirdetési megtérülés: Minden marketingre költött egység pénz 27.3-szorosát hozta vissza bevételként) egyik webshopos ügyfelünknél. Mindezt

Tovább olvasom »
Marketing platform

TikTok: Az új generációs marketing platform.

A digitális korban a vállalkozásoknak folyamatosan alkalmazkodniuk kell az új trendekhez és platformokhoz, hogy hatékonyan valamint minél gyorsabban elérjék célközönségüket. Az egyik legdinamikusabban fejlődő és népszerűségnek örvendő közösségi média platform jelenleg a TikTok. Ebben a cikkben felfedezzük, hogy miért vált

Tovább olvasom »
Google_ads

Hogyan generáltunk 942.000 ft bevételt a Google Ads segítségével mindössze 2 hét alatt egy új webshop számára összesen 228.000 forintból?

Örömmel osztjuk meg veletek legújabb tapasztalatunkat, amelyben arról olvashattok, hogyan értünk el 4-szeres ROAS-t (Hirdetési megtérülés) egy újonnan induló webshopos ügyfelünknél.   Kezdjük az elejéről. A január sok cég életében elég nehezen indul be, mondhatni “uborkaszezon”, sokan még szabin vannak,

Tovább olvasom »

6+1 Érv Amiért Hirdetned Kell A Facebookon!

Terméked vagy szolgáltatásod minősége és értéke csak akkor mutatkozhat meg igazán, ha elérhetővé válik azok számára, akiknek szükségük van rá. A hirdetés az egyik leghatékonyabb eszköz, hogy megismerjék, tudjanak róla, és eljussunk azokhoz az emberekhez, akik valóban érdeklődnek iránta. A

Tovább olvasom »

Online Marketing – Kiszervezzem, Vagy Ne?

A kiszervezett online marketing egyre népszerűbbé válik a vállalkozások körében, és egyre több cég dönt úgy, hogy kihasználja ezeket a lehetőségeket. Ha Te is gondolkozol az online marketinged kiszervezésén, akkor ez a cikk neked szól!     Az online világban

Tovább olvasom »
hu_HU