Az online marketing világában a PPC (Pay-Per-Click) hirdetés rendkívül hatékony eszköz a vállalkozások számára az azonnali bevétel növelésének elérésére. Azonban nem mindig egyszerű azoknak a cégeknek vagy vállalkozóknak, akik nem rendelkeznek tapasztalattal vagy megfelelő szakértelemmel ezen a területen.
Ebben a cikkben megvizsgáljuk, hogy mik azok a jelek és kihívások, amelyek arra utalnak, hogy szükséged lehet PPC tanácsadásra. Ismerd meg, hogy hogyan segíthet egy PPC szakértő abban, hogy kampányaid hatékonyabbá váljanak.
1. Indokolatlanul Magas Kattintási Árak
Az egyik leggyakoribb jel, hogy szükséged van PPC tanácsadásra, az, ha magas kattintási költségekkel szembesülsz anélkül, hogy a kampányaid megfelelően teljesítenének. A szakértő segít optimalizálni a hirdetéseket, hogy a kattintásonkénti költséget (CPC: Cost per click) csökkentsd és az eredményeket növeld.
2. Nem megtérülőek a hirdetéseid:
Ha alacsony a konverziós arány és a ROI (Return on Investment) a PPC kampányaidban, ez is egy figyelmeztető jel. Egy PPC szakértő áttekinti a kampányok teljesítményét, rámutat fejleszteni való területekre és olyan stratégiákat javasol, amelyek javíthatják az eredményeket.
3. Hiányzó Idő és Tudás:
Az online marketing sok időt és erőforrást igényel. Ha nincs elegendő időd vagy szakértelmed a PPC kampányok kezeléséhez, de jelenleg te csinálod ezt a cégedben, érdemes elmenni egy PPC tanácsadásra, hogy megtudd, mit csinálsz jól vagy éppen rosszul, de hosszútávon a kiszervezés lesz számodra a legoptimálisabb megoldás.
Így te a vállalkozásod építésére koncentrálhatsz, míg az ügynökség foglalkozik a hirdetéskezeléssel profi színvonalon.
4. Nem tudod (helyesen) mérni az eredményeket:
Ha nem vagy biztos benne, hogyan követheted nyomon és értékelheted a PPC kampányaid eredményeit, egy szakértő megmutatja neked a megfelelő módszereket és eszközöket. Konverziómérés beállításokban is fog tudni segíteni, ha esetleg úgy döntesz, ezt inkább mégsem magad csinálnád meg. Sok ügynökségnek van a mérések beállítására csomagajánlata, többek közt nekünk is.
5. Hirdetés telített piacon:
A versenyképes iparágakban, ahol nagy a reklámzaj (sokan hirdetnek), a hirdetéskezelés különösen nehéz. Ha tanácstalan vagy, hogyan emelkedhetnél ki a versenytársaid közül, mindenképpen érdemes elmenned egy konzultációra, hogy át tudjátok beszélni a lehetőségeket.
6. Az Algoritmusváltozásokhoz Való Alkalmazkodás:
Az online hirdetési platformok, például a Google Ads, vagy a Facebook Ads, gyakran frissítik az algoritmusokat és a játékszabályok is változnak. Ha azt érzed, egyszerűen képtelen vagy lépést tartani ezekkel, érdemes elmenned egy tanácsadásra. Egy PPC szakértő mindig naprakész a változásokkal és az új lehetőségekkel, hiszen ez a munkája. Így neked is tud abban segíteni, hogy mire érdemes odafigyelned.
7. Több Hirdetési Platform Kezelése – Hiányzó Struktúra:
Ha több hirdetési platformot is kezelsz, például Google Ads és Facebook hirdetéseket is futtatsz, de nem tudod hogyan hangold össze ezeket és építs ki egy jól működő struktúrát, egy PPC szakértő segíthet ebben. Így a jövőben összehangoltan és eredményesebben tudnak majd futni a kampányaid különböző platformokon.
8. Hirdetési stratégia hiánya:
Ha a hirdetéseid csak futnak a vakvilágban stratégia és tervezés nélkül, valószínűleg rengeteg pénzt hagysz az asztalon hónapról hónapra. Ahhoz, hogy maximálisan kiaknázd a PPC-ben rejlő lehetőséget, kell, hogy legyen stratégiád, ami alapján haladsz előre.
9. Növekedési Célok Elérése:
Ha vállalkozásod terjeszkedni szeretne, ahhoz kiváló eszköz a PPC hirdetések használata. Előtte mindenképp konzultálj egy szakértővel a növekedési stratégiát illetően.
10. Elégedett vagy, de még ennél is többet akarsz:
Ha alapjáraton elégedett vagy a PPC hirdetéseid eredményével, de maximalista lévén, még ennél is többet szeretnél kihozni a jelenlegi kampányaidból, érdemes egyet brainstormingolnod (együtt gondolkodás mással) egy PPC szakértővel, aki egész nap ezzel foglalkozik, hiszen ez a szakterülete. Hidd el, olyan új látásmódot kapsz tőle, amit ha átültetsz gyakorlatba, még sikeresebben fogsz tudni hirdetni.
A PPC tanácsadás segít a vállalkozásodnak költséghatékonyabbá és eredményesebbé tenni a hirdetéseket. Ha azon gondolkodsz, vajon szükséged van-e szakértő segítségére a PPC területén, gondold át a fent említetteket és fontold meg, milyen hatással lehet a vállalkozásodra egy konzultáció egy tapasztalt PPC tanácsadóval.
Ha pedig úgy érzed itt az ideje leülnöd velünk egy tanácsadásra, vedd fel velünk a kapcsolatot a gombra kattintva.