Kell egy stratégia, hogy
ne ad-hoc marketingezz

Mi a közös a sikeres projektekben? Mindegyik egy jó stratégián alapul. Hogyan érhetnéd el a marketingcélodat, ha azt sem tudod, hova tartasz?
A marketingstratégia iránytűként segíti a vállalkozásokat a kitűzött célok elérésében, legyen szó akár rövid-, akár hosszútávról.
A stratégia mentén világos célokat tűzol ki, amelyek irányt mutatnak majd a cég folyamatos marketingtevékenységeinek. Ha nem határozod meg már az elején a célokat, mégis mi mentén fogsz haladni? Gyakran el sem érik a céljaikat azok a cégek, akik nem tűzik ki, hogy miket és mikorra szeretnének elérni.
Szögezzünk le valamit már az elején: A marketing nem sprint, hanem maraton. A marketingstratégia pedig lehetővé teszi, hogy a vállalkozások hosszú távon gondolkodjanak, előre lássák a lehetséges kihívásokat és lehetőségeket, tudjanak tervezni.
Üzleti terv kell, de a marketingstratégia nem prioritás: Odáig már eljutottunk, hogy a legtöbb cégvezető / vállalkozó legalább érezze az üzleti terv fontosságát, és tudja, hogy szükséges készítenie egyet, de sajnos odáig még mindig nem jutottunk el, hogy egyértelműen tartalmaznia kell az üzleti tervnek a marketing stratégiát.
Lehet, hogy egy bizonyos pontig el lehet jutni marketing nélkül, de egy ponton túl markánsan a növekedés gátja lesz a marketing(stratégia) hiánya.
Legyen intőjel az, amikor eljut a céged arra a holtpontra, ahol azt érzed, hogy megakadt a növekedésben.
Egyértelmű: Marketingre van szüksége, de ahhoz, hogy a marketing hosszú távon sikeres lehessen, kell egy marketingstratégia.
Tervezzük meg együtt a sikered!

A marketingstratégia az üzleti siker egyik kulcsa
Már a marketingstratégia tervezése révén is optimalizálhatóak az erőforrások, így a rendelkezésre álló költségvetés és az emberi erőforrások is célszerűen használhatók fel a későbbiekben.
A marketingstratégia egyik kulcsfontosságú eleme a célcsoport (szegmensek) pontos meghatározása és az őket megcélzó üzenetek finomhangolása. Ha valaki figyelmen kívül hagyja ezt, akkor az üzenetei nem fogják elérni a kívánt hatást, és az erőforrások végül hiábavalóak lesznek.
Egy marketingstratégia nélkül nehéz lesz pontosan mérni a kampányok hatékonyságát és azok pontos megtérülését (ROI vagy ROAS). Először is meg kell határozni a legfontosabb KPI-okat (mérőszámokat). Ha nem tudjuk honnan hova tartunk, mi alapján ítéljük meg, hogy az adott eredmények jók vagy rosszak?

Te leszel a következő, akinek a sikerére koccinthatunk?

Mikor érdemes hozzánk fordulnod és hogyan tudunk neked segíteni Marketingstratégia tervezés terén?
1.) Új vállalkozás indítása: Egy új vállalkozásnak szüksége van egy világos és pontos útmutatóra, hogy hogyan érje el a célközönségét és hogyan pozicionálja magát a piacon, valamint milyen marketingeszközöket használjon.
2.) Termék vagy szolgáltatás bevezetése: Új termék vagy szolgáltatás piacra dobásakor elengedhetetlen egy jól megtervezett marketingstratégia, hogy sikeresen elérjük a célcsoportot és meg is tudjuk szólítani a helyes kommunikációs stílussal.
3.) Piaci pozíció javítása: Ha egy vállalkozás szeretné javítani a piaci pozícióját vagy versenyelőnyt szeretne szerezni, szintén stratégiai marketinglépésekre van szükség.
4.) Növekedés és terjeszkedés: Amikor egy vállalkozás növedekedni szeretne, új piacokra lép, vagy új ügyfeleket szeretne szerezni, egy jól átgondolt marketingstratégia kulcsfontosságú.
5.) Márkaépítés és -megerősítés: A márka ismertségének és hitelességének növelése érdekében hosszú távon szükség van egy átfogó marketingstratégiára.
Fordulj hozzánk bizalommal!
Töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot. Írd le miben szeretnéd kérni a segítségünket, és küldd el az ajánlatkérésedet! Mi pedig hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!
Kérj Ajánlatot!
Ne feledd, nincs olyan, hogy rossz kérdés. Olyan viszont van, hogy fel nem tett kérdés, ami a legrosszabb.
A mi sikerünk a te sikered is. Ne érd be átlagos eredményekkel.
Az űrlap kitöltése után felvesszük veled a kapcsolatot, és együtt átbeszéljük, hogyan tudnánk segíteni.