6+1 Érv Amiért Hirdetned Kell A Facebookon!

Terméked vagy szolgáltatásod minősége és értéke csak akkor mutatkozhat meg igazán, ha elérhetővé válik azok számára, akiknek szükségük van rá. A hirdetés az egyik leghatékonyabb eszköz, hogy megismerjék, tudjanak róla, és eljussunk azokhoz az emberekhez, akik valóban érdeklődnek iránta. A Facebook az egyik legnépszerűbb közösségi média platform, ahol a legtöbb ember időt tölt online, ezért egy nagyon hatékony hely a termék- vagy szolgáltatás-promócióra. A Facebook hirdetések nagy előnyei a következők:
 

 

1. 2,96 milliárd aktív felhasználó

A Facebookon nagyon nagy közönségre lehet szert tenni, hiszen a platform több mint 2 milliárd felhasználóval rendelkezik világszerte. Ez azt jelenti, hogy szinte mindenki jelen van az oldalon, ami lehetővé teszi, hogy a hirdetések széles körben elérjék az embereket. Valószínűleg a te célközönséged is jelen van a platformon.

2. Kiváló célzási lehetőségek

A Facebook hirdetések célzása rendkívül hatékony, hiszen lehetővé teszi, hogy a hirdetők a felhasználók széles körét érjék el a felhasználói adatok alapján, például életkor, nem, érdeklődési körök vagy akár lakóhely szerint is. Ez azt jelenti, hogy a hirdetéseket csak azok az emberek láthatják, akik potenciálisan érdeklődhetnek az adott termék vagy szolgáltatás iránt. Például célozhatóak azok a hallgatók, akik a Corvinus Egyetemre járnak és célozhatóak azok a magyarok, akik kivándoroltak Magyarországról. Ez alól kivételt képeznek a speciális kategóriák, ugyanis ebben az esetben limitáltabbak a célzási lehetőségek.

3. Minimális marketing büdzséből is el lehet indulni

Napi 1$ költéssel már lehet indítani Facebook hirdetéseket. Ez a költési minimum eltörpül az offline marketing eszközök mellett, azonban a túl alacsony belépési küszöb sokakat ösztönöz, hogy elkezdjenek hirdetni Facebookon, azonban mivel nagyon kevés pénzt allokálnak rá, nem jönnek úgy az eredmények ahogy várták, és ezért elmegy a kedvük a hirdetésektől. A rugalmas költségvetés azonban kétségkívül lehetővé teszi, hogy azok a vállalkozások is hirdethessenek, amelyeknek korlátozott a reklámköltségvetésük. A hirdetők maguk határozhatják meg a napi vagy a kampány összes költségvetését (napi minimum  1$).

4. Interakció a vásárlókkal

A Facebook lehetővé teszi, hogy a hirdetők közvetlenül kommunikáljanak a felhasználókkal. A hirdetések alatt létrejövő párbeszéd (kommentszekció) lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy kérdéseiket tegyék fel a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és megkaphassák a válaszokat. Ez a személyes interakció növeli a vásárlók bizalmát a márkával szemben, és javítja a márkahűséget. Arról nem is beszélve, hogy egy hirdetés alatti kommentszekció gyakran GYIK-ként üzemel a többi potenciális érdeklődő számára, így már nem is lesz kérdéses, hogy megvegye-e a terméket/szolgáltatást. 

5. Elemzés és optimalizálás

A Facebook hirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kövessék a hirdetési eredményeket, és elemezzék, melyik hirdetés milyen eredményeket hozott, ezzel segítve az optimalizálást, ugyanis a hirdetések eredményeit követve a hirdetők optimalizálhatják a hirdetéseiket, és hatékonyabbá tehetik a kampányokat. Az elemzési eszközök segítségével a hirdetők figyelemmel kísérhetik, hogy melyik hirdetés vonzza a legtöbb vásárlót, és melyik hirdetés teljesít alacsonyabban.

6. Impulzus vásárlások generálása

A Facebook az egyik legjobb platform az impulzus vásárlások generálására. A célzott hirdetések egyre okosabbak és okosabbak lesznek azáltal, hogy megértik az általunk kedvelt dolgokat, és minden eddiginél könnyebbé teszik a költekezést. Ráadásul a közösségi média „eredendően arra csábítja az embereket, hogy lépést tartsanak a többiekkel”. Hiszen az emberek sikeresnek akarnak tűnni a közösségi médiában, ami hozzájárulhat ahhoz, hogy többet költsenek a követők lenyűgözésére, ami gyakran impulzus vásárlásokhoz vezet.

6 + 1 Remarketing 

Ha van integrálva facebook pixel a weboldaladba, könnyedén vissza tudod célozni azokat az embereket, akik már jártak az oldaladon,  illetve azokat a potenciális érdeklődőket is tudod célozni (pixel nélkül is), akik interakcióba léptek a facebook/instagram oldaladdal, kitöltötték a facebook űrlapodat, vásároltak nálad, kosárba raktak de nem vásároltak, stb.

Konklúzió

A Facebook hirdetések előnyei nagyon sokrétűek és vonzóak lehetnek a kisvállalkozások számára is. A hirdetőknek nem feltétlenül kell magas költségeket vállalniuk, és nagyon széles közönséget érhetnek el az érdeklődési körök és demográfiai adatok alapján. A hirdetők közvetlenül kommunikálhatnak a vásárlókkal, optimalizálhatják a kampányokat, és  nyomon követhetik a hirdetési eredményeket. A Facebook hirdetések hatékonyságát több vállalkozás is bizonyította, így érdemes kipróbálni ezt az eszközt az üzleti céljaid elérése érdekében.
Amennyiben úgy érzed nincs meg hozzá a kellő szaktudásod és az idődet, valamint az energiádat valami olyasmibe fektetnéd, amiben tényleg hatékony vagy, vedd fel velünk a kapcsolatot a gombra kattintva, és bízd ránk a hirdetéskezelést!
hu_HU