Facebook hirdetések

Így tölts meg egy rendezvényt Facebook hirdetések segítségével!

Ha rendezvényt szervezel, akkor kiemelten fontos, hogy hatékonyan kommunikálj erről a célközönségednek, annak érdekében, hogy maximális eredményt érj el. Törekedj arra, hogy a lehető legtöbb ember értesüljön a programról és ösztönözve legyen a jegyvásárlásra.

 
Facebook hirdetések
 
Az egyik legjobb módja ennek az, hogy hirdetéseket indítasz a Facebookon. A két legfontosabb kampánytípus, amit érdemes használnod a célzott vásárlók megszerzéséhez, az eseményhirdetés és a konverziós hirdetés. Az utóbbit optimalizáld vásárlásra. 
Az eseményhirdetés egy jó módja annak, hogy az emberek tudomást szerezzenek az eseményedről, valamint annak a részleteiről, illetve, arra is tökéletes, hogy jegyeket értékesíts.
 

 Az eseményhirdetések előnyei a következők:

  • Növelik a rendezvényed ismertségét, eljuttatja a potenciális célközönségedhez a hírt
  • Aktivizálja a potenciális célközönségedet → Eseményvisszajelzéseket (Lehetőségek: Igen, talán, nem)  gyűjtenek a Facebookon, ami gyakran megjelenik azoknak az üzenőfalán is, akiknek az ismerősei beérdeklődték az adott eseményt, ezzel még több embert elérve
  • Akik beérdeklődték az eseményt, folyamatosan értesítést és emlékeztetőt kapnak majd a posztokról az esemény alatt, növelve ezzel a konverziós arányt
  • Fellendíti a jegyértékesítést → Fontos, hogy az eseményed leírásában mindig elhelyezz egy linket azzal kapcsolatosan, hol tudnak az emberek jegyet vásárolni az adott rendezvényre
 

Ha létrehozol egy Facebook eseményt, amelyet később meg szeretnél hirdetni, ezekre a dolgokra figyelj oda:

  • Legyen benne minden releváns információ (dátum, helyszín, ár, egyéb fontos esemény specifikus infó, stb.)
  • Tartalmazzon linket, ami lehetőleg a jegyvásárlásra visz, vagy az eseményed főoldalára
  • Posztolj x időnként az esemény alá releváns információkat 
  • A posztok végére kerüljön CTA a jegyvásárlás linkjével együtt
  • Tegyél ki képeket az előző hasonló rendezvényedről, hogy a potenciális résztvevők lássák, mire számíthatnak, hiszen ez nagyban elősegíti a vásárlási döntés meghozását
 
Az eseményhirdetések mellett azonban hangsúlyosabb szerepet kell, hogy kapjanak a konverziós hirdetések, vásárlásra optimalizálva, hiszen ez a kampánycél fogja igazán fellendíteni a jegyértékesítést. 
Ha súlyozni kellene a büdzsét, akkor kezdésnek 70-30 lehet az arány a konverziós hirdetések javára, majd pedig folyamatosan elemezni kell a már futó hirdetések eredményeit (Eseményreagálás vs. konverziós hirdetés), ami alapján el tudjuk dönteni, hogyan súlyozzuk a büdzsét a továbbiakban. 
 

Nekünk mi a tapasztalatunk a rendezvények hirdetésével?

Legutóbb egy egész napos konferenciát hirdettünk, ahol az eredmények magukért beszéltek. Jócskán túlléptük az előző évi résztvevők számát, mindezt a jól optimalizált Facebook hirdetéseknek köszönhetően. 
Mit jelent ez számok tekintetében? Nézzük!
Elköltött összeg: 197.972 ft
Bevétel: 1.120.300 ft
Hirdetési megtérülés – ROAS: 5.66

 

purchase roas 1

 

Ha tetszettek a fent leírtak, de a megvalósítást inkább szakértőkre bíznád, vedd fel velünk a kapcsolatot a gombra kattintva!

hu_HU