Ha rendezvényt szervezel, akkor kiemelten fontos, hogy hatékonyan kommunikálj erről a célközönségednek, annak érdekében, hogy maximális eredményt érj el. Törekedj arra, hogy a lehető legtöbb ember értesüljön a programról és ösztönözve legyen a jegyvásárlásra.
Az egyik legjobb módja ennek az, hogy hirdetéseket indítasz a Facebookon. A két legfontosabb kampánytípus, amit érdemes használnod a célzott vásárlók megszerzéséhez, az eseményhirdetés és a konverziós hirdetés. Az utóbbit optimalizáld vásárlásra.
Az eseményhirdetés egy jó módja annak, hogy az emberek tudomást szerezzenek az eseményedről, valamint annak a részleteiről, illetve, arra is tökéletes, hogy jegyeket értékesíts.
Az eseményhirdetések előnyei a következők:
-
Növelik a rendezvényed ismertségét, eljuttatja a potenciális célközönségedhez a hírt
-
Aktivizálja a potenciális célközönségedet → Eseményvisszajelzéseket (Lehetőségek: Igen, talán, nem) gyűjtenek a Facebookon, ami gyakran megjelenik azoknak az üzenőfalán is, akiknek az ismerősei beérdeklődték az adott eseményt, ezzel még több embert elérve
-
Akik beérdeklődték az eseményt, folyamatosan értesítést és emlékeztetőt kapnak majd a posztokról az esemény alatt, növelve ezzel a konverziós arányt
-
Fellendíti a jegyértékesítést → Fontos, hogy az eseményed leírásában mindig elhelyezz egy linket azzal kapcsolatosan, hol tudnak az emberek jegyet vásárolni az adott rendezvényre
Ha létrehozol egy Facebook eseményt, amelyet később meg szeretnél hirdetni, ezekre a dolgokra figyelj oda:
-
Legyen benne minden releváns információ (dátum, helyszín, ár, egyéb fontos esemény specifikus infó, stb.)
-
Tartalmazzon linket, ami lehetőleg a jegyvásárlásra visz, vagy az eseményed főoldalára
-
Posztolj x időnként az esemény alá releváns információkat
-
A posztok végére kerüljön CTA a jegyvásárlás linkjével együtt
-
Tegyél ki képeket az előző hasonló rendezvényedről, hogy a potenciális résztvevők lássák, mire számíthatnak, hiszen ez nagyban elősegíti a vásárlási döntés meghozását