„A Facebook posztok boostolása = hirdetéskezelés? Nem!”
Az egyik leggyakoribb tévhit, hogy ha egy Facebook-posztot boostolunk (kiemelünk a poszt melletti gombra kattintva), akkor már hirdetést kezelünk. Bár a posztok boostolása valóban egy egyszerű módja annak, hogy elérjünk egy szélesebb közönséget, ez egyáltalán nem helyettesíti a profi hirdetéskezelést. Nézzük, hogy miért!
Korlátozott célzási lehetőségek: A boost funkcióval csak nagyon korlátozott célzást állíthatsz be, így általában zömében irreleváns közönséget érnek el az ilyen úton kiemelt posztok.
Nem optimalizált kampánycélok: A boostolt posztok főként elérést vagy lájkokat generálnak, de nem feltétlenül segítik a konverziókat, például a vásárlásokat vagy a lead generálást.
Hiányzó analitika: A boostolás nem nyújt olyan részletes adatokat és optimalizálási lehetőségeket, mint a Meta Ads Manager (Hirdetéskezelő) felülete.
Hogyan kerüld el ezt a hibát?
Használd a Meta Ads Manager-t a posztok kiemelésére is, és a többi hirdetés futtatására is, ahol részletes célzási lehetőségek, kampánycélok és teljesítményelemző eszközök állnak rendelkezésedre.