„Kreatív nélkül is működik, csak a szöveg a lényeg.”
Sok hirdető alábecsüli a kreatív anyagok minőségének fontosságát. A rossz minőségű képek, unalmas szövegek és figyelemfelkeltő elemek (CTA-k) hiánya drasztikusan csökkenti a hirdetések hatékonyságát.
Figyelem felkeltésének hiánya: A közösségi média felületeken a felhasználók gyorsan görgetnek tovább, ha a hirdetés nem ragadja meg a figyelmüket pár másodperc alatt.
Márkaimázs károsodása: Az alacsony minőségű kreatív anyagok rontják a vállalkozásod hitelességét és profizmusát, amely hosszú távon felbecsülhetetlen “márka károkhoz” vezet.
Hogyan kerüld el ezt a hibát?
Fektess időt és energiát a vizuálisan vonzó és releváns kreatívok elkészítésébe. Használj saját profi képeket, videókat és (valóban) ütős szövegeket. Mindenkinek javasoljuk továbbá a videós tartalomkészítést, hiszen saját videókkal sokkal hatékonyabb hirdetni, mint stock fotókkal.